نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4126
-
الف
+

تحفه نوروزی تیم «پایتخت ۶» به مردم

سیروس مقدم» کارگردان مجموعه سریال های پرطرفدار و خنده دار «پایتخت» از فصل جدید این اثر تلویزیونی گفت.

به گزارش آی فیلم2، در حالی که تا آغاز نشر فصل ششم سریال «پایتخت» زمان زیادی باقی نمانده و طرفداران این سریال بی صبرانه منتظر نشر این سریال از رسانه ملی ایران هستند، کارگردان این سریال تلویزیونی از این اثر به عنوان یک تحفه متفاوت کمیدی نوروزی یاد کرد.

«سیروس مقدم» کارگردان مجموعه سریال های «پایتخت» گفت: تلاش کردیم تا یک سریال تلویزیونی کمیدی متفاوت را به عنوان تحفه نوروزی را به مردم دهیم و لبخند به لبشان بیاوریم.

وی ادامه داد: ما ساخت «پایتخت ۶» را از حدود ۴ ماه پیش در شیرگاه ولایت مازندران آغاز کردیم، آن زمان هیچ مشکلی نبود و با خوبی و خوشی کار‌ها پیش می‌رفت تا اینکه اواخر کار، ویروس کرونا ظهور و ورود پیدا کرد و ما را بر سر یک دو راهی قرار داد.

وی افزود: در نهایت تصمیم گرفتیم برای اینکه «پایتخت» بتواند همچنان میهمان خانه های مردم باشد با همکاری تهیه کننده این سریال و مسئولان سازمان صدا و سیمای ایران تمهیداتی را فراهم کنیم که کار در شیرگاه ادامه پیدا کند.

«سیروس مقدم» در پیوند با همین موضوع گفت: به همین جهت یک گروه از داکتران متعهد و مجهز از شفاخانه به اینجا اعزام شدند که انواع وسایل ضد عفونی کننده و دستکش را با خود داشتند و به این ترتیب ما کار خود را پیش بردیم.

کارگردان «پایتخت6» افزود: می‌دانیم رخصمتی های عید نوروز در پیش است و به دلیل ویروس کرونا مردم مجبور شدند در خانه بمانند، شاید «پایتخت» بتواند در این روز‌های متفاوت لبخند را به لب مردم بیاورد. همچنان تیم «پایتخت» تشکر می‌کند از افرادی که در رخصتی ها جایی نمی‌روند و سفر نمی‌کنند و امیدواریم بتوانیم عیدی خوبی به مردم بدهیم.

وی درباره موضوع این سریال تلویزیونی گفت: «پایتخت۶» در ادامه پایتخت‌های قبلی است و اتفاقاتی که برای خانواده « نقی معمولی» می‌افتد را به تصویر می‌کشد. موقعیت‌های کمیدی که در این مجموعه تلویزیونی ایجاد شده هم برای مخاطب جذاب خواهد بود.

«محسن تنابنده»، «احمد مهرانفر»، «ریما رامین‌فر»، «هومن حاجی عبداللهی»،«نسرین نصرتی»، «مهران احمدی»، «سارا و نیکا فرقانی اصل» از جمله بازیگرانی هستند که در فصل جدید این سریال حضور دارند. 

اولین قسمت «پایتخت۶» قرار است از روز اول حمل/فروردین هر شب در ایام عید نوروز حدود ساعت 22:15 از رسانه ملی ایران نشر شود. 

بیشتر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

م ح

نظر شما
ارسال نظر